Pytania i odpowiedzi:
Jakie linie promowe obsługujemy?
Specjalizujemy się w organizacji przepraw promowych cargo w kierunkach: Wielka Brytania, Irlandia, Skandynawia, Włochy, Grecja, Hiszpania ( Baleary, Wyspy Kanaryjskie ), Cypr, Malta, Islandia.
W jaki sposób można dokonać rezerwacji promu?
Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową, mailowo lub telefonicznie.
Jak dokonać płatności za rezerwację?
Należności za rezerwację należy dokonać przelewem zgodnie z ustalonymi warunkami współpracy.
Jak długo jest ważny bilet na prom?
W zależności od trasy promowej. Zazwyczaj jest to konkretna data i godzina przeprawy promowej, ale również są trasy promowe, na których bilety są otwarte ( ważne kilka dni ).
Czy stosowane są obciążenia za niewykorzystanie rezerwacji lub zmiany w rezerwacji?
Tak, jeśli rezerwacja nie zostanie anulowana zgodnie z warunkami anulacji danego operatora, bądź informacja o zmianie rezerwacji zostanie wysłana po czasie, który operator przewidział.
Każdy operator w swoim regulaminie ma ustalony czas w którym można dokonać zmian lub anulacji rezerwacji.
W jakich godzinach można dokonać rezerwacji?
Rezerwacji na przeprawy promowe można dokonać w godzinach pracy biura od 08:00 do 17:00,
po godzinie 17:00 w sprawach pilnych ( nowa rezerwacja, zmiana, anulacja bieżącej rezerwacji )
prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.
Kiedy najlepiej zarezerwować przeprawę promową?
Usługę należy zarezerwować po podjęciu decyzji o planowanej przeprawie promowej, im wcześniej tym większa gwarancja dostępności miejsc.
Co to jest dodatek BAF?
Dodatek BAF ( Bunker Adjustment Factor ) związany jest ze zmianami cen ropy na rynkach światowych. Korekta paliwowa automatycznie reguluje wysokość stawek frachtowych i stanowi największa zmienną, od której zależy koszt transportu morskiego. Wartość BAF zawsze ustalana jest z wyprzedzeniem.
Czy wolno pozostać w pojeździe podczas przeprawy?
Każdy pasażer zobowiązany jest do opuszczenia pojazdu i udania się na pokłady przeznaczone dla pasażerów.